Inteligentny budynek - jaki wybrać system?

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
EnergoTools
Administrator forum
Administrator forum
Posty: 994
Rejestracja: sob kwie 03, 1999 14:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Inteligentny budynek - jaki wybrać system?

0
Post autor: EnergoTools »

Witam,

Hasło "Inteligentny budynek" jest co najmniej nadużywane. Od lat rozwijane są technologie wykorzystywane w tym zakresie i mam nadzieję, że trochę już "okrzepły", aby zacząć je stosować powszechnie.

Czy istnieje rozwiązanie, które jest dobre dla Klienta oraz dobre dla instalatora? Pewnie trzeba by zapytać co znaczy dobre.

Na początek przyglądam się systemowi KNX. Samo rozwiązanie jest spójne, wielu uznanych producentów posiada w ofercie urządzenia, są dostępne narzędzia do programowania oraz szkolenia. Chętnie poznam opinie innych w tym temacie, a konkretnie zapytam prowokacyjnie dlaczego Elektrycy nie chcą aby budynki były inteligentne?

Pozdrawiam,
Jacek.
Jacek Gońka (Admin)
EnergoTools jest operatorem ISE.pl - aby być Elektrykiem oraz Eltarg.PL - rynek elektrotechniki
Więcej informacji o mnie...

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Bogdankiz
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 576
Rejestracja: śr lut 18, 2004 22:42
Lokalizacja: Pomorze

Re: Inteligenty budynek - jaki wybrać system?

0
Post autor: Bogdankiz »

Witam

Raczej bym spytał jak znaleźć klienta z dużym portfelem ?