Połączenie odgromówki, uzimu i PE w instalacji TNS

Instalacje odgromowe, przeciwprzepięciowe, uziomy, połączenia wyrównawcze
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
puharzet
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 15
Rejestracja: czw wrz 24, 2015 3:38

Połączenie odgromówki, uzimu i PE w instalacji TNS

0
Post autor: puharzet »

Witam wszystkich na forum,
chciałbym prosić o opinie na temat sposobu połączenia odgromówki, uziomu sztucznego i przewodu pe w instalacji domu jednorodzinnego. poniżej zamieszczam ideologiczny rysunek tejże instalacji.
niestety nie mogłem nigdzie na tym ani innym forum znaleźć jednoznacznej opini na ten temat.
Z góry powiem że chodzi mi tylko o poprawność połączeń a nie odległości , głębokości pomiary bo to wszystko mam opanowane. Myślę że wyjaśnienie tego tematu będzie pomocne innym użytkownikom tego forum. Jesli potrzeba jakieś dodatkowe dane to wszystkie podam. linia niebieska to bednarki. linia czerwona to zasilanie 5x10 mm2. Tak mam w warunkach przyłączenia i proszę o nierozwijanie tematu w zakresie rozdziału PEN w przyłączu czy w domu.
Z góry dziękuje za opinie.

[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
Obrazek

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
bezpiecznik123
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 642
Rejestracja: wt mar 04, 2014 7:29

Re: Połączenie odgromówki, uzimu i PE w instalacji TNS

0
Post autor: bezpiecznik123 »

Kolego nie wiem po co bednarka ze złącza do GSU ?