Jakie przetwornice do autokarów, busów?

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
vianooo
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 2
Rejestracja: śr gru 09, 2015 21:47
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Jakie przetwornice do autokarów, busów?

0
Post autor: vianooo »

Witam,
Chciał bym zamontować przetwornicę 220V do autokarów tak aby móc podłączyć np odkurzacz. Odkurzacz ma ok 900W i wiadomo aby posprzątać cały autokar to z 15min potrwa. Jaką założyć przetwornicę aby to działało i było bezpieczne?
M Bus - [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2892
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Re: Jakie przetwornice do autokarów, busów?

0
Post autor: elmontjs »

Witam... znany portal aukcyjny pęka w szwach od przetwornic, więc wystarczy dobrać napięcie wejściowe (12 czy 24V), moc wyjściową długotrwałą , no i prywatna rada: nie szukać w półce "najtańsze" :) . Inną sprawą jest wydajność, kondycja akumulatora no i samo podłączenie przetwornicy a w szczególności przekroje przewodów. 1000W podłączonej mocy to dla akumulatora 24V obciążenie ok. 42A .