Licznik trójfazowy 16EC3rn/1 Pafal dwutaryfowy

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
11tomasz11
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3
Rejestracja: śr sty 20, 2016 16:37

Licznik trójfazowy 16EC3rn/1 Pafal dwutaryfowy

0
Post autor: 11tomasz11 »

Witam,
Czy licznik (w temacie) posiada wyjście umożliwiające sterowanie innym licznikiem zmianą taryfy. Oba liczniki mają pracować jako dwutaryfowe, lecz drugi liczniki wymaga zewnętrznego zegara sterującego.

Dziękuje pozdrawiam

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
zbich70
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 111
Rejestracja: pn lis 12, 2012 12:59

Re: Licznik trójfazowy 16EC3rn/1 Pafal dwutaryfowy

0
Post autor: zbich70 »

11tomasz11 pisze:Czy licznik (w temacie) posiada wyjście umożliwiające sterowanie innym licznikiem zmianą taryfy.
Niestety nie posiada.
11tomasz11 pisze:drugi liczniki wymaga zewnętrznego zegara sterującego.
Także niestety, ale trzeba ten zewnętrzny zegar doinstalować.
ryrek
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 29, 2016 10:20

Re: Licznik trójfazowy 16EC3rn/1 Pafal dwutaryfowy

0
Post autor: ryrek »

Czy ktoś może odpowiedzieć : na ile różnych programów (różnych dat i przedziałów czasowych), można zaprogramować zegar sterujący licznikiem trójfazowym 16EC3rn/1 Pafal dwutaryfowym?
JacekH07
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 312
Rejestracja: ndz cze 28, 2015 17:16