Rynek inteligentnych domów

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
domsat
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 825
Rejestracja: wt wrz 02, 2003 20:04
Lokalizacja: Łódź

Rynek inteligentnych domów

0
Post autor: domsat »

Czy rzeczywiście tak jest i będzie rozwój ? Mam swoje zdanie na ten temat = prawie bzdura.
A inni co myślą o tym?
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!] oraz [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
arlix
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 50
Rejestracja: ndz lut 28, 2016 16:30

Re: Rynek inteligentnych domów

0
Post autor: arlix »

zgadzam sie z artykulem w 100%. W tym roku robie juz trzeci taki domek a jeszcze niedawno robilem jeden rocznie.
mbara
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 1
Rejestracja: śr lut 27, 2008 6:50
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Rynek inteligentnych domów

0
Post autor: mbara »

Uważam, że rynek będzie rosnący.
Coraz więcej ludzi chce żyć wygodniej i coraz częściej ich na to stać
Awatar użytkownika
bezpiecznik123
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 642
Rejestracja: wt mar 04, 2014 7:29

Re: Rynek inteligentnych domów

0
Post autor: bezpiecznik123 »