Program do projektowania

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
filipiakmat
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 26, 2016 10:02

Program do projektowania

0
Post autor: filipiakmat »

Witam! Jaki Program CAD do projektowania instalacji elektrycznych polecacie? Ważne aby współpracował w DIALux
Mateusz

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Andrzej19903
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 52
Rejestracja: śr lip 13, 2016 17:51

Re: Program do projektowania

0
Post autor: Andrzej19903 »

Z dialux "współpracuje" wszystko co ma rozszerzenie dwg, dxf. Kwestia ile chcesz wydać na takie oprogramowanie.
Awatar użytkownika
bezpiecznik123
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 642
Rejestracja: wt mar 04, 2014 7:29

Re: Program do projektowania

0
Post autor: bezpiecznik123 »

Ja używam ACad. Raczej nic lepszego nie ma. Do rozdzielni i sterowań są inne programy jeżeli ktoś potrzebuje.
Andrzej19903
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 52
Rejestracja: śr lip 13, 2016 17:51

Re: Program do projektowania

0
Post autor: Andrzej19903 »

Ze stwierdzeniem, że nie ma nic lepszego od AutoCAD'a się nie zgodzę. Dużo przyjemniejszym programem od AutoCAD'a do projektowania jest np. Bentley Microstation. Program ZWCAD jest wiele tańszy niż AutoCAD a ma taką samą funkcjonalność. Pracuje na obu programach Microstation oraz ZWCAD
filipiakmat
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3