UPS i Bateria Zewnętrzna

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
piotr73
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 56
Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:55
Lokalizacja: Wrocław

UPS i Bateria Zewnętrzna

0
Post autor: piotr73 »

Witam
Mam pytanie czy ktoś może wytłumaczyć dlaczego przy stosowaniu zewnętrznych baterii (200Ah) do upsów(200kVA), zaleca się stosować 4-biegunowe wyłączniki bateryjne.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
UPS
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 70
Rejestracja: czw cze 17, 2004 17:09
Lokalizacja: Gdańsk

Re: UPS i Bateria Zewnętrzna

0
Post autor: UPS »

Akumulatory to napięcie stałe, więc należy zapewnić możliwość pewnego odłączenia :D
Kto zaleca 4 biegunowe wyłączniki?
W jakim układzie są połączone akumulatory, czy jest podział łańcucha na pół?
Pozdrawiam
UPS
piotr73
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 56
Rejestracja: wt sie 23, 2005 7:55
Lokalizacja: Wrocław

Re: UPS i Bateria Zewnętrzna

0
Post autor: piotr73 »

Zaleca 4-biegunowe producent upsa DPH 200, poniżej gragment z dterki, ale zamykam temat dzięki za zainteresowanie
"Rozłącznik musi być urządzeniem 4-biegunowym przeznaczonym dla prądu stałego DC
o charakterystyce 1. biegun: 250 V DC, 2. biegun: 500 V DC, 3. biegun 750 V DC oraz
zdolności wyłączania 35 kA (lub wyższej). Sposób instalacji 4-biegunowego rozłącznika