Uziom w instalacji TN-C

Instalacje odgromowe, przeciwprzepięciowe, uziomy, połączenia wyrównawcze
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
tomai88
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3
Rejestracja: śr lis 16, 2016 11:28

Uziom w instalacji TN-C

0
Post autor: tomai88 »

witam! z góry przepraszam za mój temat, zapewne już był ale potrzebuje pilnie odpowiedzi! Jest instalacja tn-c doprowadzona do budynku. ma zrobićuziom. czy wystarczy jak wbilem szpile (brak uziomu w fundamentach) i jest 10ohm i polaczylem bednarka z listwą pe w skrzynce? nie rozdzielalem pen, po prostu szpile plus bednarka są podłączone do żółto zielonych przewodów, a niebieski ze złącza do m w skrzynce. czy muszę jakoś podłączyć mój uziom do pen?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
electrics
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 852
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 17:53
Lokalizacja: mazowieckie

Re: uziom w instalacji tn-c

0
Post autor: electrics »

Kolego, chwileczkę. Uspokój się i napisz jeszcze raz, co Tu tam masz, bo teraz to ja nic nie rozumiem. Piszesz że masz TN-C i chcesz uziemić PE...???
tomai88
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3
Rejestracja: śr lis 16, 2016 11:28

Re: uziom w instalacji tn-c

0
Post autor: tomai88 »