Witam

Napisz kilka słów od siebie o sobie.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
[url=ucp.php?i=ucp_groups]"Grupa Elektrycy"[/url] [url=viewforum.php?f=23]Forum "Nie jestem elektrykiem"[/url]
Barezja
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 1
Rejestracja: śr wrz 28, 2016 9:14
Lokalizacja: Kościerzyna

Witam

0
Post autor: Barezja »

Cześć
ma być krótko i treściwie...
W zawodzie elektryka jestem od....około 30 lat. wykonane około 3 000 instalacji głównie strukturalne sieci komputerowe,alarmowe, ppoż, dostępowe ...w zasadzie to chyba prawie wszystko co do 400V już robiłem. Kiedyś jako firma Elkom jeden z głównych podwykonawców dla Computerlandu, Prokomu , Sprintu, Eltronu i jeszcze kilku innych korporacji finansowych.
Obecnie podejmuje się tylko tych prac których wykonanie daje mi satysfakcje czyli im więcej kabelków i im bardziej skomplikowane tym lepiej.
Kiedyś zatrudniałem ponad 30 elektryków obecnie prace które realizuje wykonujemy maksymalnie w 5 osób. Dodatkowe zajęcie, które z uporem maniaka staram się w Polsce zaszczepić to sufity napinane do kuchni,salonów, biur, sklepów itd.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lut 18, 2017 11:47 przez EnergoTools, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięcie adresu email z informacji publicznych

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
electrics
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 852
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 17:53
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Witam

0
Post autor: electrics »

Witam również.
3000 instalacji przez 30 lat.