GSTAR i CADise

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
janbrz
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 19, 2006 16:43
Lokalizacja: Płock

GSTAR i CADise

0
Post autor: janbrz »

Witam
Czysta reklama, ale zasłużona.
Jak ktoś numeruje siatki pod oświetlenia na podkładach z dwg to polecam ściągnąć wersje demonstracyjne GSTARA i CADise.( ise.pl)
GSTAR otwiera bez problemu duże, wielowarstwowe rysunki, a CADise wypełnia wskazane obszary siatkami ponumerowanych punktów.
Obiekty duże handlowe, hale nie stwarzają żadnych problemów z rozwarstwianiem i numerowaniem.
Najbardziej podoba mi się numerowanie pomieszczeń nieregularnych.
Proste, szybkie, narzędzie dla "oświetleniowców". Dla mnie duża oszczędność czasu.
Mam legalnego Cada i potrzebne narzędzie.
Kupiłem komplet i nie wiem czemu nie zrobiłem tego w tamtym roku, a miałem dema pościągane.
Dziękuję Panu Jackowi za pomoc.

JB

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
janbrz
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 19, 2006 16:43
Lokalizacja: Płock

Re: GSTAR i CADise

0
Post autor: janbrz »

Numeruje bloki, nie tylko z CADise.
Ma ustawiany offset między symbolem i opisem, tak że można mieć krzyżyki z symbolem na styk.
Podpowiada niezbędną ilość punktów, możliwa jest ich liczbowa korekcja.
Ma edycję opisu i sposobu narastania numeracji punktów pomiarowych.