Metrel Metrel MI 3102H BT czy MPI-530.

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Pawel_D
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 5
Rejestracja: śr wrz 14, 2016 18:52

Metrel Metrel MI 3102H BT czy MPI-530.

0
Post autor: Pawel_D »

Witam, prosiłbym o rzetelną opinie i opis znaczących różnic w ww miernikach. Zamierzam kupić jeden z nich. Miernik potrzebuję do wykonania pomiarów instalacji, które sam wykonuję. Ewentualnie do pomiarów na zlecenie w firmach/zakładach przemysłowych.
Na razie jestem za kupnem Metrela ( 2,5kV ), natomiast widziałem Sonel-a w akcji jak zlecałem pomiary i widziałem, że jest dość intuicyjny.
Z góry dziękuję i proszę o opinie.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Pawel_D
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 5
Rejestracja: śr wrz 14, 2016 18:52

Re: Metrel Metrel MI 3102H BT czy MPI-530.

0
Post autor: Pawel_D »

Witam ponownie, widzę, że zainteresowanie niewielkie. Na podstawie suchych instrukcji, porównałem oba mierniki. I teraz pytanie do pomiarowców, co częściej jest bardziej użyteczne i co wybrać? Metrel ma pomiar rezystancji przy 2,5 kV, Sonel 1kV; Metrel nie ma możliwości pomiaru rezystancji uziemienia 4P, Sonel ma możliwość 4P; (którą metodę najczęściej używacie przy tych pomiarach ? ) Sonel ma dokładniejszy pomiar impedancji pętli zwarci do 0,001, czy to istotne?
janbrz
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 237
Rejestracja: śr lip 19, 2006 16:43
Lokalizacja: Płock

Re: Metrel Metrel MI 3102H BT czy MPI-530.

0