Połączenie instalacji odgromowej z GSW

Instalacje odgromowe, przeciwprzepięciowe, uziomy, połączenia wyrównawcze
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Cyperrrs
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 1
Rejestracja: pn cze 26, 2017 18:12

Połączenie instalacji odgromowej z GSW

0
Post autor: Cyperrrs »

Witam,
jest to mój pierwszy post i specjalnie dla niego założyłem tutaj konto. Otóż mam pytanie związane z tematem.
Buduje dom w zabudowie bliźniaczej i zatrudniłem elektryka z rodzinnego miasta, ponieważ parę osób mi go poleciło. Instalacje elektryczną w domu wykonał bardzo starannie i naprawdę nie mam się do czego przyczepić lecz mam niepewność co do instalacji odgromowej.
Instalacje odgromową na dachu wykonał drutem ocynkowanym fi 8, a otok zrobił zakopując bednarkę w ziemi. na elewacji zrobił dwa złącza kontrolne i w jednym z nich do połączonej bednarki z drutem dołączył jeszcze linkę którą wprowadził do tablicy i podłączył do głównej szyny wyrównawczej. Czy takie połączenie jest prawidłowe? Nie istnieje ryzyko, że po uderzeniu pioruna, duże prądy oprócz do ziemi popłyną również do instalacji domowej poprzez tą właśnie linkę?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
luka2nd
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 788
Rejestracja: pt paź 12, 2012 16:53
Lokalizacja: Szczecin

Re: Połączenie instalacji odgromowej z GSW

0
Post autor: luka2nd »