Pomiary w pojazdach służby zdrowia

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
scss
Jestem Elektrykiem
Jestem Elektrykiem
Posty: 29
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 19:24
Lokalizacja: Białystok Augustów

Pomiary w pojazdach służby zdrowia

0
Post autor: scss »

Witam!

Poszukuję aktu prawnego traktującego o pomiarach w pojazdach służby zdrowia, tj. karetki, ambulanse, itp. Pojazdy te są wyposażone w instalację elektryczną do 1KV. Zasilanie instalacji w pojeździe może być realizowane w dwojaki sposób: generator prądotwórczy lub z sieci zewnętrznej poprzez gniazdo 1 lub 3 faz. Jak traktować tego rodzaju pojazdy, bo raczej nie jako budynek ;-) , jakie czasosokresy badań przyjąć? Może ktoś się spotkał z takim problemem?
Czy można oprzeć się na normie: "Instalacje elektryczne niskiego napięcia -- Część 7-721: Wymagania dotyczące specjalnych instalacji lub lokalizacji -- Instalacje elektryczne w przyczepach kempingowych i pojazdach z przestrzenią mieszkalną"?
Pozdrawiam. Grzesiek

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Simcode
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 2277
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:49

Re: Pomiary w pojazdach służby zdrowia

0
Post autor: Simcode »

Poszukaj w PN-EN 1789
Awatar użytkownika
STANCA
Ekspert
Ekspert
Posty: 5810
Rejestracja: ndz lut 20, 2005 20:44
Lokalizacja: gmina Kobierzyce

Re: Pomiary w pojazdach służby zdrowia

0
Post autor: STANCA »

Simcode pisze:Poszukaj w PN-EN 1789