Do widzenia

Napisz kilka słów od siebie o sobie.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
[url=ucp.php?i=ucp_groups]"Grupa Elektrycy"[/url] [url=viewforum.php?f=23]Forum "Nie jestem elektrykiem"[/url]
domsat
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 825
Rejestracja: wt wrz 02, 2003 20:04
Lokalizacja: Łódź

Do widzenia

0
Post autor: domsat »

Na czas nieokreślony zawieszam swoją działalność na forum. Do połowy kwietnia br. byłem na przymusowym urlopie i stąd moja trochę większa aktywność na forum. Teraz czas na pracę. Krótkie podsumowanie - znalazłem to forum we wrześniu 2003r, gdy po ponad dekadzie praktycznego rozbratu z instalacjami elektrycznymi i działaniu w handlu i teletechnice dostałem większe zlecenie typowo elektryczne. Forum ISE uznałem wtedy jako świetne miejsce do wymiany wiedzy i doświadczeń zawodowych. I rzeczywiście przez pewien czas tak było. Dziś forum ma zupełnie inny charakter. Niektórzy starsi stażem przenieśli się na fora budowlane i tam odreagowują swe frustracje usiłując „pomagać” budującym/remontującym. Niewątpliwie ta grupa społeczna potrzebuje wsparcia, przecież budowa jest tak kosztowna. Ale wróćmy na nasze podwórko. Tu prawie żaden temat nie kończy się podsumowaniem lub podziękowaniem. Takie sobie luźne gadki i mędrkowanie i non-stop PN + podstawa prawna na każdy drobiazg. Zgodnie z rozpowszechnioną zasadą – nie znam się, nie doczytam, nie zrozumiem, ale swoje 3 grosze wtrącę, jak ostatni typowy przykład forumowicza w temacie doboru rezystorów rozruchowych do silnika pierścieniowego dużej mocy:
” A nie lepiej przełącznik gwiazd trójkąt?”
Swoją ocenę forum wyraziłem w wyimaginowanym pytaniu laika:
https://ise.pl/forum/nie-jestem-elektry ... 78#p141478..