Rekwizyt w pracowni elektrycznej

Elektryk myli się dwa razy, po raz pierwszy pomylił się podczas wyboru zawodu :) W tym miejscu prezentujemy przykłady, z którymi warto się zapoznać ale zdecydowanie nie polecamy naśladować.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2892
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Rekwizyt w pracowni elektrycznej

0
Post autor: elmontjs »

W pewnej pracowni , gdzie kształci się młodych adeptów naszego fachu znalazłem taki oto rekwizyt szkoleniowy . Trochę słabo, że z taką wiedzą wyjdą absolwenci szkół zawodowych i techników :???:
Załączniki
rondo2.jpg
rondo1.jpg
Człowiek uczy się całe życie i ...

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
roberto
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 642
Rejestracja: wt lis 06, 2007 12:17
Lokalizacja: Gdańsk

Rekwizyt w pracowni elektrycznej

0
Post autor: roberto »

A może to jest rekwizyt z cyklu: "wskaż, gdzie jest błąd".
;)
roberto
bresland
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 65
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 22:26
Lokalizacja: Wrocław

Rekwizyt w pracowni elektrycznej

0
Post autor: bresland »

Pomijając kwestię ip to chyba zależy do czego PE jest w tej lampie przyłączony.
Wyobraźmy sobie taką sytuację, zwisa ze ściany przewód YDYżo i elektryk dostaje zadanie zamontowania takiej oprawy, i co byście zrobili z przewodem ochronnym?
ELPat
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 129
Rejestracja: śr maja 10, 2017 17:46