Pomiary w maszynach.

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
marcelo81ster
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3
Rejestracja: pt paź 05, 2018 8:51

Pomiary w maszynach.

0
Post autor: marcelo81ster »

Witam mam pytanie do szanownych kolegów o zakres wykonywania pomiarów ochronnych odbiorczych w nowej maszynie dajmy na to stanowisko do montażu lamp samochodowych.
Całe sterowanie pracuje na 24VDC ale rozdzielnica zasilana jest 230VAC lub 400VAC posiada gniazdo serwisowe, oświetlenie stanowiska 230VAC oraz zasila zasilacz 24VDC czasami mały silnik 3fazowy oraz całość zasilana jest przewodem zakończonym wtyczką 16A 230V lub w innych typach stołów 16A 400V.
Wiadomo że na warsztacie przed oddaniem maszyny mierzymy rezystancje izolacji przewodów, skrzynki, ciągłość przewodów ochronnych, badanie wyłącznika różnicowo-prądowego, sprawdzenie zgodności z projektem, opisy, osłony itp
Pytanie co z pomiarami impedancji pętli zwarcia czy powinniśmy wykonać takie pomiary po zainstalowaniu u klienta i włączeniu w jego układ zasilania czy może to już pozostaje w kwestii klienta ?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2905
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Pomiary w maszynach.

0
Post autor: elmontjs »