Falownik on grid i off grid w jednym urzadzeniu z wbudowanym ukladem SZR

Dyskusje o źródłach wytwarzających energię elektryczną poprzez przetwarzanie energii wiatru, promieniowania słonecznego, geotermalnej, fal, prądów i pływów morskich, spadku rzek oraz energię pozyskiwaną z biomasy, biogazu itp.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
paul0
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 454
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 0:02
Lokalizacja: TYCHY

Falownik on grid i off grid w jednym urzadzeniu z wbudowanym ukladem SZR

0
Post autor: paul0 »

Czy jest dostepny falownik, ktory w razie zaniku napiecia bedzie pracowal jako wyspa offgrid z zachowaniem warukow bezpieczenstwa np majacy wbudowany uklad SZR ktory po zanilu napiecia wylacza falownik, po czym np. za pomoca napedu silnikowego otwiera rozlacznik izolacyjny na zasilaniu instalacji z energetyki po czym uruchamia sie do pracy jako wyspa, a po powrocie napiecia powraca do wspolpracy z siecia energetyki. Sam uklad przelaczajacy moze byc wbudowany w falownik lub moze byc osobnym urzadzeniem. Jesli oprocz instalacji PV jest agregat to czy falownik ongrid jest w stanie wspolpracowac z agregatem pracujacym jalo wyspa (instalacja przelaczona na agregat przelacznikiem siec zero agregat a falownik ongrid wpiety po stronie instalacji)?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
a-w
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 141
Rejestracja: wt cze 29, 2010 22:23