Połączenie systemu alarmowego z videodomofonem

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Bogdankiz
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 576
Rejestracja: śr lut 18, 2004 22:42
Lokalizacja: Pomorze

Połączenie systemu alarmowego z videodomofonem

0
Post autor: Bogdankiz »

Hi

Chciałbym do manipulatora LCD podłączyć znaną centralę alarmową

Dodatkowo do systemu alarmowego videodomofon na protokole ONVIF + otwieranie furtki.

Chodzi o to aby na jednym manipulatorze obsługiwać system alarmowy oraz videodomofon.

Czy ktoś realizował podobny projekt ?

Proszę o info na PW żeby nie robić zbędnej reklamy.
Pozdrawiam Bogdan :)

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
luka2nd
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 787
Rejestracja: pt paź 12, 2012 16:53
Lokalizacja: Szczecin

Połączenie systemu alarmowego z videodomofonem

0
Post autor: luka2nd »

Rozważałem niedawno takie rozwiązania, ale z tego co wiem, to ta znana marka jest dość kapryśna jeżeli chodzi o współpracę z kamerami w ogóle. Jeżeli wideodomofon działa przez LAN, to pewnie można wyciągnąć obraz z kamerki, otwieranie elektrozaczepu to nie problem - ale wtedy trzeba dodatkowych dwóch żył między płytą główną a kasetą zewnętrzną. I jak rozwiązać sygnał wywołania i komunikację głosową?
Bogdankiz
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 576
Rejestracja: śr lut 18, 2004 22:42
Lokalizacja: Pomorze

Połączenie systemu alarmowego z videodomofonem

0