Przewody odprowadzające w instalacjach odgromowych

Instalacje odgromowe, przeciwprzepięciowe, uziomy, połączenia wyrównawcze
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
luka2nd
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 788
Rejestracja: pt paź 12, 2012 16:53
Lokalizacja: Szczecin

Przewody odprowadzające w instalacjach odgromowych

0
Post autor: luka2nd »

STANCA pisze: pn kwie 15, 2019 14:13 A rurka, właśnie kto i gdzie widział połączenia, łuki tych rurek jak się zachowują pod wys. napięciem, jakieś badania, wyniki?
Jak byłem na szkoleniu w pewnej znanej polskiej firmie, to chwalili się tymi rurkami. Mają nawet do tego kształtki, ale sami przyznają że nie da się ich stosować, bo nie sposób przełożyć drutu przez kolanko fi 20 :D

Ja swoim klientom zawsze proponuję przewody odprowadzające wykonane na uchwytach do rur spustowych, niczego nie chowam pod elewację. Jeśli się starannie wyprostuje drut, to taka instalacja wygląda całkiem przyzwoicie.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
marcin225
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 281
Rejestracja: śr lip 15, 2009 19:01
Lokalizacja: ...

Ochrona przeciwprzepięciowa w nowych budynkach wielolokalowych.

0
Post autor: marcin225 »

luka2nd pisze: pn kwie 15, 2019 19:21
Ja swoim klientom zawsze proponuję przewody odprowadzające wykonane na uchwytach do rur spustowych, niczego nie chowam pod elewację. Jeśli się starannie wyprostuje drut, to taka instalacja wygląda całkiem przyzwoicie.