Instalacja odgromowa - przewody odprowadzające

Instalacje odgromowe, przeciwprzepięciowe, uziomy, połączenia wyrównawcze
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
zygimar
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 561
Rejestracja: pn sty 16, 2006 13:30

Instalacja odgromowa - przewody odprowadzające

0
Post autor: zygimar »

Koledzy pytanie dotyczące instalacji odgromowej w budynkach o konstrukcji żelbetowej.
Przewody najniewygodniej prowadzić w konstrukcji słupa żelbetowego - drut spawany do zbrojenia i zalewany.

Co jeżeli słupy mamy cofnięte od krawędzi elewacji a sama elewacja jest szklana+profile aluminiowe - brak możliwości upchania drutu.

Czy przewody odprowadzające w słupach cofniętych są poprawne?
Jak liczyć odległość między przewodami?
Czy od słupa do słupa - na rysunku nr?
CZy od słupa do krawędzi stropu do wysokości kolejne słupa i do niego?

Szkic "mocno" poglądowy :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
zygimar
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 561
Rejestracja: pn sty 16, 2006 13:30

Instalacja odgromowa - przewody odprowadzające

0
Post autor: zygimar »

Koledzy prośba o pomoc
marcin225
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 281
Rejestracja: śr lip 15, 2009 19:01
Lokalizacja: ...

Instalacja odgromowa - przewody odprowadzające

0
Post autor: marcin225 »

zygimar pisze: czw lip 18, 2019 16:03 Koledzy pytanie dotyczące instalacji odgromowej w budynkach o konstrukcji żelbetowej.