Zasilacz 75V - jak zasilić silnik bezszczotkowy BLDC

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Krzysztof.Wieckowski
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 1
Rejestracja: śr lis 27, 2019 16:45

Zasilacz 75V - jak zasilić silnik bezszczotkowy BLDC

0
Post autor: Krzysztof.Wieckowski »

Witam i prosze o porade. Musze skonstruować zasilacz prądu stałego z wyjściem 75V . Z 230V zmiennego na 75V stałego. Służyć ma do testowania motorków BLDC tylre że ten jest specjalnie robiony. Standardowy to FL57BL03 mój ma 5525 rpm a nie stanardowy 36v dc z 4000 rpm. Producent nie podzieli sie danymi, wiem że w trakcie obrotu pasem bierze 1.4 amperów. Studiuje za granica i rozwijam sie z instalatora na inzyniera.

Co prawda znam schemat power supply :transformer-bridge rectifier-smoothing circiut - regulator ale nie udalo mi sie ani zribic symulacji w multisim ani znalezc komponentow by uzyskac wyjscie 75 v pradu stalego.

Moze ktos doswiadczony w tej materii?

Link do specyfikacji standardowego motorka:

motor-fulling.com/7-8-7mm-brushless-motor.html

Jest tam specyfikacja standardowych moj jest FLBL03 ale uzwojenie ma 75v.

Prosze o przeniesienie do opowiedniego dzialu jesli ten jest nieodpowiedni. Dziekuje

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
EnergoTools
Administrator forum
Administrator forum
Posty: 993
Rejestracja: sob kwie 03, 1999 14:00
Lokalizacja: Kraków