System homematic - inteligentny dom
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
Witam
Czy ktoś ma doświadczenia z systemem niemieckiego producenta - homematic ?
To system w PL mało popularny, ale zaleta jest taka, że wszystko pochodzi od jednego producenta...
pzdr Nix
Czy ktoś ma doświadczenia z systemem niemieckiego producenta - homematic ?
To system w PL mało popularny, ale zaleta jest taka, że wszystko pochodzi od jednego producenta...
pzdr Nix
Niezależnie, czy prowadzisz własną działalność czy pracujesz na etacie,
ciągła edukacja branżowa to podstawa. Bycie specjalistą w danym temacie pozwala osiągnąć satysfakcję,
uznanie środowiska oraz lepsze wynagrodzenie. Zacznij od czytania książek...
- ISE.pl
- Ekspert
Dla jednego zaleta, dla innego wada. Producent się zwinie i po zawodach 
Proste systemy można wykonać w oparciu o centralę alarmową, ja preferuję satela, bo go najlepiej znam
Natomiast jak klient oczekuje czegoś ambitnego, to najlepszy jest KNX.

Proste systemy można wykonać w oparciu o centralę alarmową, ja preferuję satela, bo go najlepiej znam

Natomiast jak klient oczekuje czegoś ambitnego, to najlepszy jest KNX.
Ok, tylko nie dopisałem, że chodzi o system bezprzewodowy - wiadomo, trzeba się wtedy zgodzić z pewnymi wadami, instalowany w już działającym domu, więc taki KNX odpada niestety.
pzdr Nix
pzdr Nix
No tak, rozbudowa istniejącej instalacji raczej eliminuje systemy przewodowe