Czy mogę zdawać na świadectwo kwalifikacyjne D bez E?

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Sylwester
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 930
Rejestracja: czw lip 24, 2003 22:18
Lokalizacja: Milanówek

Czy mogę zdawać na świadectwo kwalifikacyjne D bez E?

0
Post autor: Sylwester »

Czy mogę zdawać na świadectwo kwalifikacyjne D bez E. ?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
dawidgta
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 238
Rejestracja: wt sie 15, 2017 15:48

D bez E

0
Post autor: dawidgta »

Z tego co wiem to trzeba mieć Eksploatację żeby dostać Dozór bo podstawową jest żeby mieć D trzeba umieć wszystko co obejmuję zakres E. Ale w czym masz problem możesz zdać E I D za jednym razem wraz z pomiarami. Jeśli masz zakres wiedzy na Dozór to bez problemu zdasz na Eksploatację. :)
luka2nd
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 788
Rejestracja: pt paź 12, 2012 16:53
Lokalizacja: Szczecin

D bez E

0
Post autor: luka2nd »

dawidgta pisze: pt sty 31, 2020 19:35 Z tego co wiem to trzeba mieć Eksploatację żeby dostać Dozór bo podstawową jest żeby mieć D trzeba umieć wszystko co obejmuję zakres E.
To na ten egzamin trzeba coś umieć? :D
Sylwester
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 930
Rejestracja: czw lip 24, 2003 22:18
Lokalizacja: Milanówek

D bez E

0
Post autor: Sylwester »