Falownik Siemmens 1P6SL3310-1TE33-1AA3

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Pazer
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 19, 2013 10:52

Falownik Siemmens 1P6SL3310-1TE33-1AA3

0
Post autor: Pazer »

Witam, tak jak w temacie taki typ falownika zasila silnik, na wizualizacji wyświetlany jest błąd o opisie: Przetwornica częstotliwości błąd ogólny, do tego dochodzi nr. błędu 133791, 133792.
Mam ściągniętą listę błędów do falowników SINAMICS G/S ale takiego o takim oznaczeniu nie mogę się doszukać, czy to jakiś inny typ oznaczania błędów ?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Pazer
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 19, 2013 10:52

Falownik Siemmens 1P6SL3310-1TE33-1AA3

0
Post autor: Pazer »

tak jak pisałem w pierwszym poście nie doszukałem się numerów tych błędów w żadnych z instrukcji a silnik 110kW się spalił, więc liczyłem na jakąś pomoc z tymi kodami błędów
Pazer
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 19, 2013 10:52

Falownik Siemmens 1P6SL3310-1TE33-1AA3

0
Post autor: Pazer »

a pytanie trochę z innej beczki, czy taki moduł mocy powinien w obwodzie zasilania zawierać filtr od strony AC lub DC ?
Pazer
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 28
Rejestracja: wt lut 19, 2013 10:52

Falownik Siemmens 1P6SL3310-1TE33-1AA3

0
Post autor: Pazer »