Korekta SWZ dla obwodów o małej impedancji.

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
macbrz
Jestem Elektrykiem
Jestem Elektrykiem
Posty: 108
Rejestracja: sob kwie 25, 2015 10:48
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Korekta SWZ dla obwodów o małej impedancji.

0
Post autor: macbrz »

Witam

Czy gdzieś można znaleźć informację odnośnie korekty wyniku impedancji dla obwodów silnoprądowych zabezpieczonymi wkladkami topikowymi?
Jak mamy grube kabelki i duże wkładki policzone na 5s to jak oszacować wzrost impedancji
w tym czasie i zweryfikowac dobór wielkości wkładki?
Czy to raczej przerost formy nad treścią?

Na pomiarach mamy czesto WLZty czy szynoprzewody zimne, nieobciążone więc oszacowanie wzrostu rezystancji z temperatury otoczenia do temperatury pracy, to tylko przyrost temperatury
razy współczynnik temperaturowy rezystancji dla AL czy CU czyli ok. 20-25 procent.
Nie jest to wielkość pomijalna, ale w protokołach raczej rzadko występuje.

Typowo wyłączniki kompaktowe reagują w kilkanascie milisekund na nastawę i impedancja
w istotny sposób się nie zmieni. (chyba że obsługa próbuje kilka razy pokonać ciężki rozruch).

Wracając do pytania z początku, można gdzieś o tym poczytać?
Zabawa z wymuszalnikiem nie ma tej dramaturgi jaka jest przy łupnięciu z pełnego napiecia,
a nie ma gdzie potrenować w tej branży.
A poobjawowo najczęściej trudno jednoznacznie coś ustalić.

Pozdrawiam osobniki silnoprądowe.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert