Piorunochron - bloki - Warszawa

Instalacje odgromowe, przeciwprzepięciowe, uziomy, połączenia wyrównawcze
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
domsat
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 825
Rejestracja: wt wrz 02, 2003 20:04
Lokalizacja: Łódź

Piorunochron - bloki - Warszawa

0
Post autor: domsat »

„Zagrożenie dla bezpieczeństwa osób i mienia” - tak brzmi opis stanu technicznego 19 bloków na Ursynowie Północnym w zawiadomieniu do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego. Chodzi o brak instalacji piorunochronnej. Spółdzielnia nie widzi problemu, bo „są to budynki niskie” i powołuje się na ustalenia z nadzorem budowlanym. Inspektorat stwierdza jednak co innego, a prokuratura bada, czy sfałszowano dokumenty.
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]

Przeczytajcie wraz z komentarzami ten - w/g mnie - ciekawy news.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
luka2nd
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 787
Rejestracja: pt paź 12, 2012 16:53
Lokalizacja: Szczecin

Piorunochron - bloki - Warszawa

0
Post autor: luka2nd »

Ja bym nawet powiedział, że bardzo ciekawy - przepisywacz protokołów trochę się spoci. Choć bardzo jestem ciekaw, czy z tego prokuratorskiego postępowania cokolwiek wyniknie.
Awatar użytkownika
disaster
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 701
Rejestracja: śr gru 28, 2005 1:31

Piorunochron - bloki - Warszawa

0
Post autor: disaster »