Jakie zabezpieczenia dla oświetlenie nad prysznicem?

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
Luna.Vulpo
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 283
Rejestracja: wt maja 18, 2021 22:51

Jakie zabezpieczenia dla oświetlenie nad prysznicem?

0
Post autor: Luna.Vulpo »

czy oświetlenie na suficie nad otwartą kabiną prysznicową jest w strefie 0 czy 1? wg mnie jest w strefie 0

wg [Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
strefę 0 – którą stanowi wnętrze wanny lub basenu natryskowego,
od górnego brzegu kabiny do sufitu jest ok 60cm. Czy można to interpretować jako wnętrze?

I w związku z tym: czy wystarczy dać IP65 do lampy zasilanej na 230V? czy jednak separację np. jakimś zasilaczem (24V DC) zamontowanym w puszce od łącznika?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Simcode
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 2277
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:49

Jakie zabezpieczenia dla oświetlenie nad prysznicem?

0
Post autor: Simcode »

Luna.Vulpo pisze: czw sie 12, 2021 8:52 od górnego brzegu kabiny do sufitu jest ok 60cm.
Co to ma do rzeczy ile jest od brzegu kabiny. Przecież tak jest narysowane 225 cm od dna kabiny lub wanny.
Awatar użytkownika
Luna.Vulpo
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 283
Rejestracja: wt maja 18, 2021 22:51

Jakie zabezpieczenia dla oświetlenie nad prysznicem?

0