Prototyp lampy

Na tym forum poruszamy tematy związane z projektowaniem, eksploatacją oraz sprawdzaniem oświetlenia
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
mwie
Czytelnik
Czytelnik
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 17, 2021 14:03

Prototyp lampy

0
Post autor: mwie »

Czy znajdzie się tu osoba z uprawnieniami i doświadczeniem, wiedzą nt budowy lamp i bezpiecznych rozwiązań, która oceni/ sprawdzi/ doradzi, a najchętniej pomoże także fizycznie podłączyć elementy prototypu lampy? Chodzi o model niskonapięciowy, 24V. Najchętniej, gdyby to była osoba z zachodniej strony Warszawy lub jej okolic:). Doświadczenie z opisem podłączenia i użytkowania też jest istotne. Jest tu taki ktoś?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
witek17
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 257
Rejestracja: śr mar 27, 2019 10:58

Prototyp lampy

0
Post autor: witek17 »

1. Jeżeli to ma być lampa, która wg Ciebie będzie istotnie innowacyjna, będzie można to patentować, lub w inny sposób chronić intellectual property rights, to musisz bardzo uważać, z kim będziesz ten proces prowadził.
2. Nie mam uprawnień, tym bardziej, że nie wiadomo jakich oczekujesz.
3. Mam spory zasób wiedzy z przeróżnych dziedzin i mogę Ci doradzić, ale to już na priv.
Piotr.Mroziński
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 08, 2021 16:59

Prototyp lampy

0
Post autor: Piotr.Mroziński »

Dzień dobry,