Ustawa o elektromobilności

Dyskusje o źródłach wytwarzających energię elektryczną poprzez przetwarzanie energii wiatru, promieniowania słonecznego, geotermalnej, fal, prądów i pływów morskich, spadku rzek oraz energię pozyskiwaną z biomasy, biogazu itp.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2892
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Ustawa o elektromobilności

0
Post autor: elmontjs »

Pragnę przedstawić kolejny owczy pęd, w który pcha nas polski rząd. Trwają pacę nad nowelizacją Ustawy o elektromobilności :
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
Co się dowiadujemy?, zarządcy budynków wielorodzinnych będą musieli zapewnić stanowiska do ładowania aut. Znów fikcyjna ekologia i nie wiem czemu wietrze tutaj kolejną grupę lobbujacą takie rozwiązania. Pytam Was jak te nakazy poprawią naszą ekologię, której ma służyć cała elektromobilność za grubą kasę wyciąganą z naszych kieszeni. Przy ładowarkach aut widziałbym odnawialne źródła energii (nie do produkcji i pchania w sieć) - wtedy to ma sens, ale u nas oczywiście nakaże się budować nowe przyłącza dla ładowarek i niestety elektrownie znów spalą tony węgla i tu kończy się już bajka o ekologii. Czy wogóle samochód elektryczny ładowany z sieci jest ekologiczny ?... warto obejrzeć poniższy filmik:
Człowiek uczy się całe życie i ...

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
Luna.Vulpo
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany