Co dyskwalifikuje mierniki

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
Inicjator
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 35
Rejestracja: sob sie 22, 2020 18:11

Co dyskwalifikuje mierniki

0
Post autor: Inicjator »

Witam i jak w temacie może dokładniej: chodzi mi o miernik IMI (500V) czy istnieją zapisy prawne ujmujące że napięcie probiercze 500V jest zbyt niskie aby tym miernikiem dokonywać pomiarów rezystancji izolacji w instalacjach mieszkaniowych z urządzeniami trójfazowymi np. kocioł CO, kuchnia elektr. czy przepływowy podgrzewacz wody

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
mania
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 338
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 11:21
Lokalizacja: ,,Pomorze środkowe,,

Co dyskwalifikuje mierniki

0
Post autor: mania »

Witam.
A kto tak powiedzial ze 500V to za niska wartosc napiecia. Tak ma byc.
Pozdrawiam Marek
Simcode
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 2277
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:49

Co dyskwalifikuje mierniki

0
Post autor: Simcode »

Pytasz co dyskwalifikuje mierniki ? Brak legalizacji miernika.
Awatar użytkownika
Inicjator
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 35
Rejestracja: sob sie 22, 2020 18:11

Co dyskwalifikuje mierniki

0
Post autor: Inicjator »

Simcode pisze: czw gru 16, 2021 20:53 Pytasz co dyskwalifikuje mierniki ? Brak legalizacji miernika.