Gdzie błąd?

Zdjęcia oraz filmy artystyczne, ku przestrodze oraz zwykłe poglądowe, ale zawsze z branży. Aby oglądać zdjęcia w pełnym rozmiarze należy być zalogowanym
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2892
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Gdzie błąd?

0
Post autor: elmontjs »

Otwarłem nowy temat w formie zagadek fotograficznych z błędami w instalacjach. Zapraszam do odpowiedzi i zamieszczania kolejnych ;)
Oto pierwsza fotka z cyklu "gdzie błąd" (pytania pomocnicze wskazane :) ):
Załączniki
rozd.jpg
rozd.jpg (165.8 KiB) Przejrzano 4583 razy
Człowiek uczy się całe życie i ...

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
Luna.Vulpo
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 283
Rejestracja: wt maja 18, 2021 22:51

Gdzie błąd?

0
Post autor: Luna.Vulpo »

że N z tego środkowego jest przykręcony do blachy na lewo, tam gdzie jest oznaczenie uziemienia?

czy dobrze interpretuję zdjęcie: rozdzielnica rozdzielajaca na inne rozdzelnice oraz zawierająca podział PEN na PE i N?
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2892
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Gdzie błąd?

0
Post autor: elmontjs »

Luna.Vulpo pisze: pt sty 14, 2022 12:49 że N z tego środkowego jest przykręcony do blachy na lewo, tam gdzie jest oznaczenie uziemienia?
... niechlujstwo, ale nie błąd.