Czy aparat różnicowo-nadprądowy 1p+N zamiast różnicówek i sSek to nadmiar?

Projektowanie, budowa i eksploatacja urządzeń, maszyn, sieci i instalacji elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
Luna.Vulpo
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 283
Rejestracja: wt maja 18, 2021 22:51

Czy aparat różnicowo-nadprądowy 1p+N zamiast różnicówek i sSek to nadmiar?

0
Post autor: Luna.Vulpo »

do tej pory spotykałem się z rozwiązaniem, że była jedna główna różnicówka (np. 100mA, 40A) i potem były różnicówki na konkretne fazy (30mA, 25A lub 40A) a od nich pojedyncze (1P) eSki 16A na gniazda.

Ostatnio widziałem, że montowane są podwójne (1P+N) eSki, jednak taka eska to ok 50zł. No to już niedaleko do różnicówki zintegrowanej z eską.

i tak się zacząłem zastanawiać jak być powinno a jak jeszcze ujdzie?
Ostatnio zmieniony pn sty 17, 2022 12:45 przez Luna.Vulpo, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2899
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Czy aparat różnicowo-nadprądowy 2p zamiast różnicówek i sSek to nadmiar?

0
Post autor: elmontjs »

Luna.Vulpo pisze: pt sty 14, 2022 12:42 Ostatnio widziałem, że montowane są podwójne (1P+N) eSki, jednak taka eska to ok 50zł.
Kto bogatemu zabroni :) , chyba że to sieć IT- to tak ma być.
Człowiek uczy się całe życie i ...
Simcode
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 2277