Czy ogranicznik przepięć powinien być za czy przed przełącznikiem zasilania?

Projektowanie, budowa i eksploatacja urządzeń, maszyn, sieci i instalacji elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
Luna.Vulpo
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 283
Rejestracja: wt maja 18, 2021 22:51

Czy ogranicznik przepięć powinien być za czy przed przełącznikiem zasilania?

0
Post autor: Luna.Vulpo »

Chciałbym się upewnić czy dobrze myślę:

Mając dwa (czy nawet trzy) źródła zasilania: sieć energetyczną, ups i generator to ogranicznik przepięć powinien być przed przełącznikiem źródeł.
Na tej części podłączonej do sieci energetycznej?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
luka2nd
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 787
Rejestracja: pt paź 12, 2012 16:53
Lokalizacja: Szczecin

czy ogranicznik przepięć powinien być za czy przed przełącznikiem zasilania?

0
Post autor: luka2nd »

Zadaj sobie pytanie: którą część instalacji chciałbyś chronić tym ogranicznikiem? Odpowiedź wskaże Ci odpowiednie miejsce montażu :)
Awatar użytkownika
Luna.Vulpo
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 283
Rejestracja: wt maja 18, 2021 22:51

czy ogranicznik przepięć powinien być za czy przed przełącznikiem zasilania?

0
Post autor: Luna.Vulpo »

luka2nd pisze: ndz sty 16, 2022 17:00 Zadaj sobie pytanie: którą część instalacji chciałbyś chronić tym ogranicznikiem? Odpowiedź wskaże Ci odpowiednie miejsce montażu :)