Podnośniki dwukolumnowy

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
gregus.ss75
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 27, 2020 9:59

Podnośniki dwukolumnowy

0
Post autor: gregus.ss75 »

Witam wszystkich na forum . Mam pytanie do bardziej obeznanych w temacie pomiarów z ochrony przeciwporażeniowej . Mam dwa podnośniku dwukolumnowe . Wiadomo że przymocowane są kotwami do podłogi ale zasilanie mają z wtyczki . Czy traktować je jako urządzenie mobilne czy stacjonarne . Wiadomo że (choć może nie do końca ) zasilanie idzie z dedykowanego gniazda . Pomiary wykonałem , danych jest 2 strony A5 . I tak ciągłość przewodów PE zmierzona pomiędzy głównym zaciskiem PE w rozdzielni (lokalnej) a zaciskiem PE w podnośniku (miernik PAT820) . Połączenia wyrównawcze pomierzone ( miernik MMR 620 ) . Rezystancja izolacji pomierzona (MPI 520 ) . Wytrzymałość izolacji pomierzona ( FLUKE 1550C ) . Wszystko w porządku z sporządzeniem protokołu nie mam najmniejszego problemu . Ale jak traktować taki podnośnik i jaki okres pomiędzy pomiarami . Jeśli elektronarzędzie to pierwsza grupa użytkowania to co 6 miesięcy , ale to nie jest elektronarzędzie ręczne . Może jak maszynę , ale jaki czasookres pomiędzy pomiarami . Podobny problem mam z kompresorem śrubowym WALTER lecz tutaj mam zasilanie sztywne. Prosiłbym o jakąkolwiek radę .

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2892