Wyłącznik główny szafy rozdzielczej - wybija

Projektowanie, budowa i eksploatacja urządzeń, maszyn, sieci i instalacji elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
sebik76
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 35
Rejestracja: pn sty 06, 2020 16:58

Wyłącznik główny szafy rozdzielczej - wybija

0
Post autor: sebik76 »

Witam wszystkich.
Jak w tytule chodzi o wyłącznik główny szafy rozdzielczej ,mianowicie zdarza się że czesto wybija ,tzn. zadziała zabezpieczenie nadprądowe i rozłącza wszystko.
Jest to szafa zasilająca małą linie produkcyjną i problemem jest częste wyłączenie.
Wyłącznik zamontowany to ELESTER LA 630A
czyli o prądzie znamionowym 630A.
Nastawy wyzwalacza ustawione na MAX.
Prąd mierzony na każdej z faz równy około 180 A.
Pytanie ,czy przyczyną jest wadliwy wyłącznik ,czy też źle dobrany ,lub nastawy wyzwalacza są źle nastawione.
Dodamże nie posiadam dokumentacji tego wyłącznika i nie wiem jak to ustawić,są 3 pokrętła w zakresie MIN-MAX.

Proszę o podpowiedź lub poradę.

Pozdrawiam serdecznie

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2899
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Wyłącznik główny szafy rozdzielczej - wybija

0
Post autor: elmontjs »

sebik76 pisze: śr lut 16, 2022 17:38 Wyłącznik zamontowany to ELESTER LA 630A