Aktualne normy

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Dyziek
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 18
Rejestracja: wt mar 09, 2021 22:08

Aktualne normy

0
Post autor: Dyziek »

Dzień dobry,
Chciałbym zapytać się, czy istnieje jakaś strona z aktualnymi i aktualizowanymi na bieżąco normami w zakresie elektryki? Chcę zagłębić się w końcu w normy/ prawo, ponieważ moim zdaniem wypadałoby się dokształcić i doczytać z racji tego, że chcę się rozwijać. W internecie jest bardzo dużo pdfów, stron ale przeglądam co jakiś czas fora, czy jakieś dyskusje na różnych stronach i co chwilę ktoś odnosi się do norm, ale jak sprawdzić czy dana norma jest jeszcze aktualna, czy w międzyczasie nie została zaktualizowana? Mógłbym prosić o polecenie jakichś pdfów/ stron z których korzystacie?

Dziękuję i pozdrawiam

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2899
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Aktualne normy

0
Post autor: elmontjs »

Takiej strony "ze wszystkim" co w naszej branży to nie znam, ale tu masz esencję :
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]
Cdo aktualności danej normy, możesz je weryfikować na stronie PKN. Z resztą, jak zmienia się któraś z kluczowych norm, zaraz jest o tym głośno ...tu też ;)
Człowiek uczy się całe życie i ...
Dyziek
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 18