IP69 - wymagania zgodnie z VDE ponieważ nie ich w PN-EN

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
domsat
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 825
Rejestracja: wt wrz 02, 2003 20:04
Lokalizacja: Łódź

IP69 - wymagania zgodnie z VDE ponieważ nie ich w PN-EN

0
Post autor: domsat »

Info dla tych co lubią dużo wiedzieć.
Niedawno natknąłem się na stopień ochrony IP69. Dotychczas moja wiedza to była max IP68 czyli urządzenie elektryczne zanurzone w wodzie na głębokości ponad 1 m. Mówi to tym PN-EN w której brak IP69.
IP69 to w/g VDE ochrona przed wodą o p= 80..100 atm i temp 80 st C czyli można operować gorącą wodą pod ciśnieniem.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
Bednar121
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 47
Rejestracja: pt kwie 30, 2021 5:53

Re: IP69 - wymagania zgodnie z VDE ponieważ nie ich w PN-EN

0
Post autor: Bednar121 »