Co przedstawia ten symbol?

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Kkowalik
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 13
Rejestracja: czw wrz 02, 2021 21:07

Co przedstawia ten symbol?

0
Post autor: Kkowalik »

Ktoś ma pomysł co może przedstawiać poniższy symbol?
chrome_UM5ZHngQQW.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
Konowal
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 42
Rejestracja: pn sie 11, 2003 13:08
Lokalizacja: Świdnik

Re: Co przedstawia ten symbol?

0
Post autor: Konowal »

Wygląda jak różnicówka .... hmmm
Kkowalik
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 13
Rejestracja: czw wrz 02, 2021 21:07

Re: Co przedstawia ten symbol?

0
Post autor: Kkowalik »

najprawdopodobniej jakiś rodzaj sterowanego wyłącznika ale nie jest to RCD
Simcode
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 2277
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:49

Re: Co przedstawia ten symbol?

0
Post autor: Simcode »

Kkowalik pisze: pn kwie 04, 2022 8:43 Ktoś ma pomysł co może przedstawiać poniższy symbol?
To symbol przekładnika . Zapewne do zabezpieczeń wyłącznika.
Pozycja normy PN-EN 60617 - 167-06-09-10
Kkowalik
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 13
Rejestracja: czw wrz 02, 2021 21:07

Re: Co przedstawia ten symbol?

0
Post autor: Kkowalik »

Simcode pisze: pn kwie 04, 2022 16:31