📹 Przezwajanie silnika indukcyjnego klatkowego 11kW

Zdjęcia oraz filmy artystyczne, ku przestrodze oraz zwykłe poglądowe, ale zawsze z branży. Aby oglądać zdjęcia w pełnym rozmiarze należy być zalogowanym
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
EnergoTools
Administrator forum
Administrator forum
Posty: 993
Rejestracja: sob kwie 03, 1999 14:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

📹 Przezwajanie silnika indukcyjnego klatkowego 11kW

0
Post autor: EnergoTools »


Czy można potraktować ten film jako tutorial?
Proponuję wskazać co jest zrobione dobrze a co źle. A może ktoś policzy bieguny i określi prędkość obrotową - najlepiej nie parząc na tabliczkę znamionową :).

Moja uwaga jest tak, czy aby po wymianie uzwojenia i polakierowaniu nie powinno się go "wygrzać"?
Pozdrawiam,
Jacek.
Jacek Gońka (Admin)
EnergoTools jest operatorem ISE.pl - aby być Elektrykiem oraz Eltarg.PL - rynek elektrotechniki
Więcej informacji o mnie...

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Simcode
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Posty: 2277
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:49

Re: Przezwajanie silnika indukcyjnego klatkowego 11kW

0
Post autor: Simcode »

EnergoTools pisze: pt kwie 29, 2022 12:57 Proponuję wskazać co jest zrobione dobrze a co źle.