Pomiary zespołów prądotwórczych

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
roninelektryk
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 10
Rejestracja: pt maja 20, 2022 18:28

Pomiary zespołów prądotwórczych

0
Post autor: roninelektryk »

Witam.

Panowie zajmujący się pomiarami zespołów prądotwórczych mam pewien problem i z nim związane pytanie. Mam i miałem zespoły prądotwórcze PAB2. Po remoncie wymagane są pomiary z zakresu ochrony przeciwporażeniowej. Więc tak rezystancja izolacji prądnicy, obwodów sterowania i regulacji i okablowanie jest ok. Połączenia metaliczne także poniżej 2 mili Omów.

Ale z samoczynnym wyłączeniem zasilania już jest problem. Gniazdo wyjściowe jest zabezpieczone wkładką topikową Gf 10A ale po pomiarach nie ma prawa to zadziałać w czasie do 0,4s . I co teraz?

W czasie do 5s się mieści ale miałem ostatnio kontrolę i inspektor się przyczepił że ma być 0,4s a nie 5s. Więc pokazuje mu notatki z pomiarów i wtedy troszkę się zmieszał. Nawet pomiar na zaciskach samej prądnicy nic nie daje, nie ma możliwości aby to zadziałało w czasie do 0,4 s. Więc mam pytanie.

Co z takim fantem zrobić?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2892
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia

Re: Pomiary zespołów prądotwórczych

0
Post autor: elmontjs »