Uprawnienia elektryczne po nowemu

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
krzaczek
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 111
Rejestracja: pt sty 14, 2005 13:31
Lokalizacja: Poznań

Uprawnienia elektryczne po nowemu

0
Post autor: krzaczek »

Czy ktoś z Koleżanek i Kolegów przeprowadzał, bądź zdawał egzamin na uprawnienia elektryczne (niezależnie od zakresu) wg nowych zasad określonych "genialnym" moim zdanie rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01.07.2022?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
EnergoTools
Administrator forum
Administrator forum
Posty: 994
Rejestracja: sob kwie 03, 1999 14:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Uprawnienia elektryczne po nowemu

0
Post autor: EnergoTools »

Witam,
Dla pełnej informacji, Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci zostało opublikowane w Dz.U. 2022 poz. 1392.
[Link jest zablokowany dla Gości. Zaloguj się!]

Nowa "genialna" zasada to pewnie ta, że osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, w celu uzyskania potwierdzenia posiadanych kwalifikacji, wykazują się wiedzą teoretyczną i praktyczną, a dokumentami potwierdzającymi posiadanie wiedzy, o której mowa są m.in.: