Metrel 3155 ustawienia

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Dariusz K.
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 3
Rejestracja: śr wrz 05, 2018 23:30

Metrel 3155 ustawienia

0
Post autor: Dariusz K. »

Witam,

Posiadam miernik firmy Metrel 3155. Pytanie dotyczy pomiaru impedancji pętli zwarcia. Chodzi konkretnie o ustawienie parametrów przed pomiarem - sieć TN-C-S dla obwodu zabezpieczonego bezpiecznikiem nadprądowym o charakterystyce B16 i zabezpieczeniem różnicowo-prądowym. Wybieram funkcję pomiaru z uwzględnieniem RCD.

Między innymi należy ustawić:

1. Wymagany czas wyłączenia - maksymalny dopuszczalny przez normę czas wyłączenia dla wybranego typu zabezpieczenia w wybranym układzie sieci). Czy tu powinno być ustawione 0,4 ?

2. Współczynnik Isc - współczynnik korekcji spodziewanego prądu zwarcia Isc [0,20...3,00]. Co tu powinno być ustawione ?

Mam jeszcze pytanie odnośnie testu RCD

Wyłącznik RCCB 1P+N 40A 30mA typ A

w ustawieniach parametrów:

Limit Uc- dopuszczalna wartość maksymalna napięcia dotykowego - ustawić 50V czy 25V ?
Załączniki
impedancja pętli zwarcia ustawienia.jpg
impedancja pętli zwarcia ustawienia.jpg (448.94 KiB) Przejrzano 1918 razy
rcd1.jpg
rcd1.jpg (336.03 KiB) Przejrzano 1918 razy
rcd2.jpg
rcd2.jpg (441.94 KiB) Przejrzano 1918 razy

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Awatar użytkownika
elmontjs
Ekspert
Ekspert
Posty: 2899
Rejestracja: pn maja 31, 2010 15:36
Lokalizacja: Trzebinia