WLZ a skrzyżowanie z rurą kanalizacyjną (szambo)

Projektowanie, budowa i eksploatacja urządzeń, maszyn, sieci i instalacji elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
Luna.Vulpo
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 283
Rejestracja: wt maja 18, 2021 22:51

WLZ a skrzyżowanie z rurą kanalizacyjną (szambo)

0
Post autor: Luna.Vulpo »

zrobiłem WLZ, wsadziłem w rurę karbowaną i sprawę zamknąłem. Teraz okazuje się, że inwertor ma problem, bo podczas wykonywania szamba okazało się, że rura kanalizacyjna krzyżuje się z kablem i mija się dosłownie o centymetry.

Jak to teraz dodatkowo zabezpieczyć? czy arot wystarczy by nie trzeba było zachowywać odległości 50cm? czy trzeba wstawić jakąś dodatkową rurę czy jakoś to zabezpieczyć inaczej?

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Fazowiec
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 386
Rejestracja: czw wrz 29, 2022 17:31

Re: WLZ a skrzyżowanie z rurą kanalizacyjną (szambo)

0
Post autor: Fazowiec »

Podstawowe pytanie, co jest w projekcie?
Jeśli zachowałeś trasę wyznaczoną w projekcie, a Twoja instalacja była pierwsza, to problem jest dla "szambiarza" , a nie dla Ciebie.
Jeśli tradycyjnie, nie ma żadnego projektu, to nadal jest problem "szambiarza", jako wykonującego, jako drugi.