Jeżeli nie jesteś elektrykiem zadaj pytanie tutaj. Dyskusja na innych forach wymaga odpowiedniego przygotowania zawodowego.
Regulamin forum
Jeżeli nie jesteś elektrykiem zadaj pytanie tutaj. Dyskusja na innych forach wymaga odpowiedniego przygotowania zawodowego. Zalecenie aby wezwać Elektryka z uprawnieniami zawsze wynika z troski o Twoje bezpieczeństwo. Jeżeli nie rozumiesz tego co robisz - nie ryzykuj życia!
karol36x pisze: ↑pn kwie 24, 2023 15:14...
TO JEST WYŁACZNIK Z TERMIKIEM?
Tak.
HAGER MM510N.
Wyłącznik ochronny silnika zgodny z VDE 0660 i VDE 0113; z czułością na zanik fazy, nastawialnym wyzwalaczem przeciążeniowym i magnetycznym wyzwalaczem zwarciowym, łącznikiem termomagnetycznym z nastawialnym przekaźnikiem bimetalicznym, stykami pomocniczymi i wyzwalaczem podnapięciowym.
Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
Fazowiec pisze: ↑pn kwie 24, 2023 14:43...
Jeżeli nie potrafisz przeczytać ze zrozumieniem, że chodzi o "pominięcie termistora", to poprawiłem specjalnie dla Ciebie.
A poza tym, coś masz mądrego do powiedzenia w temacie autora czy pomyliłeś fora i chciałeś na "polonistycznym" błysnąć.
To po co poprawiałeś, jak napisałeś dla czytających "ze zrozumieniem"?
Błędy należy poprawiać, ale ty musiałeś jeszcze dodać uwagę o pomylonych forach. Chciałeś błysnąć?
Jak chcesz kogoś poprawiać, to najpierw sam się stosuj do poprawnej pisowni i zaimki osobowe pisz z wielkiej litery.
A jeśli braki w wiedzy technicznej chcesz nadrabiać językiem polskim, w którym również masz braki, to zmień adresata.
Ostatnio zmieniony pn kwie 24, 2023 15:47 przez Fazowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
karol36x pisze: ↑pn kwie 24, 2023 15:14...
TO JEST WYŁACZNIK Z TERMIKIEM?
Tak.
HAGER MM510N.
Wyłącznik ochronny silnika zgodny z VDE 0660 i VDE 0113; z czułością na zanik fazy, nastawialnym wyzwalaczem przeciążeniowym i magnetycznym wyzwalaczem zwarciowym, łącznikiem termomagnetycznym z nastawialnym przekaźnikiem bimetalicznym, stykami pomocniczymi i wyzwalaczem podnapięciowym.
Ten wyłącznik silnikowy nie ma styków pomocniczych wbudowanych, trzeba zastosować/dokupić osobny moduł więc nie przepisuj "Wikipedii" bezmyślnie.
Reszty już mi się nie chce prostować.
Jak widać, czepianie się słówek do niczego nie prowadzi.
Ostatnio zmieniony pn kwie 24, 2023 16:06 przez Fazowiec, łącznie zmieniany 1 raz.
Muszę wiedzieć, jak chcesz tym sterować, jak to w ogóle wygląda czy to jakaś firmowa maszyna czy samoróbka na zasadzie silnik i włącznik.
Chętnie mogę pomóc ale rozwiązań "wiejskiego tuningu" nie uznaję i nie podaję.
ten silnik będzie działał w krejzedze chce to zrobic rzetelnie tak jak ma byc zastanawia mnie jak podpiac ten termik w silniku tam jest kostka? jaki przewód ile zył? jakis schemat pan by podesłał ?
Fazowiec pisze: ↑pn kwie 24, 2023 15:36... zaimki osobowe pisz z wielkiej litery. ...
Po polsku piszemy "wielką literą".
Pisanie "z wielkiej litery" to rusycyzm.
karol36x pisze: ↑pn kwie 24, 2023 16:13
ten silnik będzie działał w krejzedze chce to zrobic rzetelnie tak jak ma byc zastanawia mnie jak podpiac ten termik w silniku tam jest kostka? jaki przewód ile zył? jakis schemat pan by podesłał ?
Jeśli chcesz skorzystać z wyłącznika silnikowego typu HAG.MM510N, to nie wykorzystujesz "termika" zabudowanego w silniku. Zostawiasz go niepodłączony.
Jeśli chcesz wykorzystać "termik" zabudowany w silniku, to musisz zmontować bardziej złożony układ.
To prosił bym o ten prostszy układ z rysunkiem jak to ma wyglądać jeśli to nie problem? a jak podłączyć termik który jest w silniku wbudowany? jest jakis moduł do tego?