Hitachi L300P - nie reaguje na komendę "Run"

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Awatar użytkownika
Bednar121
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany
Posty: 47
Rejestracja: pt kwie 30, 2021 5:53

Hitachi L300P - nie reaguje na komendę "Run"

0
Post autor: Bednar121 »

Witam. Zostałem wezwany do sprawdzenia falownika, i sprawa wygląda dość nietypowo, bo falownik niby normalnie reaguje na wprowadzanie jakichkolwiek nastaw, wszystko wydaje się być z nim w porządku, nie wyrzuca żadnego błędu, a mimo to jest kompletny brak reakcji na zadawanie komendy "Run", czy to z poziomu operatora cyfrowego, czy też z poziomu zacisków listwy sterującej (zwarcie zacisku 'P24' i 'FW'), oczywiście z odpowiednio ustawioną nastawą A002 (odpowiednio '01' dla zacisków listwy sterującej, i '02' dla operatora cyfrowego).
Operator cyfrowy zmieniony na nowy - bez zmian.
Sprawdzony układ elektryczny zacisków listwy sterującej, napięcie +24VDC (zacisk 'P24') występuje, zarówno między 'P24' i 'CM1' ('24VDC +' i '24VDC GND'), jak i 'P24' i 'FW'. Po załączeniu przełącznika napięcie między 'P24' i 'FW' wynosi 0V, więc obwód jest zamknięty, napięcie do styku dociera.