Projektowanie linii napowietrznej

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Greslaw

Projektowanie linii napowietrznej

0
Post autor: Greslaw »

Czy ktoś na szanownym forum zna jakiekolwiek oprogramowanie sluzace do projektowania linii napowietrznej 110 kV. Chodzi mi zarowno o obliczenia elektryczne jak i mechaniczne (naprezenia, zwis itp).
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.
Greslaw

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Marek Michalski

Re: Projektowanie linii napowietrznej

0
Post autor: Marek Michalski »

Chętnie rozszerzyl bym prosbe kolegi na linie napowietrzne 15/20kV
Marcin

Re: Projektowanie linii napowietrznej

0
Post autor: Marcin »

Jakiego rodzaju program Panowie potrzebujecie ? Proszę o doprecyzowanie potrzeb. Jakiego rodzaju obliczenia ma wykonywać taki program, dotyczący mechaniki przewodów ? A swoją drogą, jakie problemy projektowe wychodzą poza granice danych zawartych w tablicach zwisów i naprężeń ? Proszę o przykłady konkretnych problemów - nie wykluczam, że da się je rozwiązać.
Marek

Re: Projektowanie linii napowietrznej

0
Post autor: Marek »

Potzrebny jest program wspomagający i usprawniający projektowanie:
obliczenia skrzyżowań linii, dobór wyposażenia (tabele montażowe), rysowanie przekrojów na podstawie mapy cyfrowej itp.
Marcin

Re: Projektowanie linii napowietrznej

0
Post autor: Marcin »