Metryka urządzenia piorunochronnego

Instalacje odgromowe, przeciwprzepięciowe, uziomy, połączenia wyrównawcze
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
ak

Metryka urządzenia piorunochronnego

0
Post autor: ak »

Podczas pomiarów budynku istnieje konieczność odtworzenia lub wykonania metryki urządzenia piorunochronnego.
Czy do odtworzenia takiej metryki potrzebne są uprawnienia budowlane ?
Nie jest to przypadek odosobniony czesto nie ma żadnych projektów budowlanych.
Użytkownik nie czuje tematu , konieczności "spisu z natury"
Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Aleksander Cyran

Re: metryka urządzenia piorunochronnego

0
Post autor: Aleksander Cyran »

Zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie w paragr. 52 pkt 2. mówi o wyposażaniu budynków w instalację chroniącą od wyładowań atmosferycznych. Instalacja odgromowa jest instalacją do projektowania, której wymagane jest aby robiła to osoba posiadająca kwalifikacje do "pełnienia samodzielnych funkcji " w budownictwie w zakresie projektowania.
Szczególy moge wyjaśnić telefonicznie
Łączę pozdrowienia
Alek Cyran
tel. 0602 374001
ak

Re: metryka urządzenia piorunochronnego

0
Post autor: ak »

Czy ktoś spotał się z podobnymi przypadkami w starszych budynkach.