Połączenia wyrównawcze na rurach gazowych!!!

Instalacje odgromowe, przeciwprzepięciowe, uziomy, połączenia wyrównawcze
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
KSKRAK Krystyn

Połączenia wyrównawcze na rurach gazowych!!!

0
Post autor: KSKRAK Krystyn »

Witam wszystkich Kolegów na FORUM.

Wszystkim nam jest wiadome iż dla naszego bezpieczeństwa jest zalecane wykonywanie połączeń wyrównawczych wszędzie gdzie to jest możliwe, łącząc wszystkie metaliczne elementy budowlane.
Dyskusja na te tematy była poruszana w kilku poprzednich wątkach. ale zastanówmy się nad bardzo ważnym tematem:

WYKORZYSTANIE INSTALACJI GAZOWEJ JAK POŁĄCZENIA WYRÓWNAWCZE !!!
Czy można?
Kiedy można?
Czy wolno?
I czy w ogóle tak powinno być?

Pozdrawiam Krystyn

Obrazek

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Arkadiusz Maroń

Re: Połączenia wyrównawcze na rurach gazowych!!!

0
Post autor: Arkadiusz Maroń »

Moim zdaniem rur instalacji gazowej nie można wykorzystywać jako połączeń wyrównawczych, ale koniecznie trzeba je nimi objąć.
MB

Re: Połączenia wyrównawcze na rurach gazowych!!!

0
Post autor: MB »

Moim zdaniem rur instalacji gazowej nie można wykorzystywać jako połączeń wrównawczych, ale koniecznie trzeba je nimi objąć - o ile są wykonane z metalu.
kotek

Re: Połączenia wyrównawcze na rurach gazowych!!!

0
Post autor: kotek »

Witam wszystkich i życzę w Nowym Roku zdrowia,zdrowia i jeszcze raz pieniędzy.