wkrętak

Zdjęcia oraz filmy artystyczne, ku przestrodze oraz zwykłe poglądowe, ale zawsze z branży. Aby oglądać zdjęcia w pełnym rozmiarze należy być zalogowanym
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
Arkadiusz Maroń

wkrętak

0
Post autor: Arkadiusz Maroń »

Czasami, z różnych powodów wykonuje prace pod napięciem.
W tym przypadku najblizszy bezpiecznik był na słupie i nie byłem w stanie tam się dostać. Wymieniłem pod napięciem wyłącznik nadmiarowo-pradowy i założyłem gniazdfa DOII. Gdy wszystko miałem porobione postanowiłem ostatni raz sprawdzić docisk śrub i wtedy, wyluzowany zrobiłem zwarcie dwufazowe.
Bezpieczniki wytrzymały i łuk na moim srubokręcie sam zgasł.
Co pozostało widać na zdjeciach a ponadto sruby w zaciskach tak się stopiły przez łuk, że straciły nacięcia pod wkrętak. nie próbowałem ich nawet wykręcić. W nocy bolały mnie oczy bo sobie je naswietliłem łuk zapalił sie 30cm od mojej twarzy.
Nie polecam...
Załączniki
a_003.jpg
a_003.jpg (10.75 KiB) Przejrzano 10990 razy

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
Cinou

Re: wkrętak

0
Post autor: Cinou »