Pomiary elektrycznych wózków widłowych

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum "Nie jestem elektrykiem"
GRANDOR
Rozmówca
Rozmówca
Posty: 14
Rejestracja: wt lut 10, 2004 18:49
Lokalizacja: Gliwice

Pomiary elektrycznych wózków widłowych

0
Post autor: GRANDOR »

Otrzymałem tel.z firmy, w której systematycznie wykonuję pomiary iż nawiedziła ich inspekcja UDT i zakwestionowała wózki widłowe elekt. na 80V= że nie posiadają pomiarów stanu izolacji całej instalacji elektr. Wózki pracują w środowisku normalnym (sucha czysta i ciepła hala magazynowa). Pytanie: Czy taka instalacja podlega pomiarom, jak często, gdzie można znaleźć wytyczne lub literaturę na ten temat, jakie przepisy czy normy określają ten wymóg.


Będę wdzięczny za szybką i konkretną wypowiedź
z poważaniem Grandor

Post Reklama Szkolenia PROTON+ » dostępny teraz

Zobacz szkolenie PROTON+ Profesjonalne protokołowanie. Szkolenie jest w formie materiału wideo pokazującego praktyczną pracę z programem. Cały materiał to około 3 godziny praktycznych ćwiczeń. zobacz i zapisz się teraz...
ISE.pl/szkolenia
Ekspert
Ekspert
Rejestracja:sob kwie 03, 1999
Lokalizacja: Kraków
KSKRAK_Krystyn
Ekspert
Ekspert
Posty: 5160
Rejestracja: czw lip 24, 2003 8:26
Lokalizacja: Kraków

Pomiary elektrycznych wózków widłowych

0
Post autor: KSKRAK_Krystyn »

Witam Kolegę " Grandor " i wszystkich Kolegów na FORUM.
GRANDOR pisze: inspekcja UDT i zakwestionowała wózki widłowe... jak często, gdzie można znaleźć wytyczne lub literaturę na ten temat, jakie przepisy czy normy określają ten wymóg.
Ja bym zaproponował aby właściciel firmy wysłał pisemne zapytanie do UDT z pytaniami jw.
GRANDOR pisze: nie posiadają pomiarów stanu izolacji całej instalacji elektr.
Czy taka instalacja podlega pomiarom